Slabost v nosečnosti

Slabost v nosečnosti

Po tistem, ko dobimo veselo novico in se nam prikažeta dve črtici – hura, nas (nekatere) kaj hitro doleti tudi nosečniška slabost – ne tako hura. 🙂
Čeprav ji pravijo jutranja, ni čisto nič jutranja, ampak ponavadi kar lepo razparcelirana čez cel dan, kdaj tudi ponoči. Nasvetov, o tem, kako jo lajšati, je milijon in nič ne deluje vsem oz. ni pravila, kaj bo in kdaj delovalo. 

Sama sem zbrala na kup nekaj najpogostejših trikov in držim pesti, da vam pomagajo (meni so 😉 ).

1. ČAJČKI 
Topel čaj pomaga pomiriti razdražen želodec in podobno kot pri “navadni” slabosti, olajša težave in tegobe. Najbolj pomaga ingverjev čaj, čeprav nekaterim povzroča kislino (priporoča se skodelica do dve na dan in ne preveč). Pomaga žlička medu, ki jo damo vanj. Super je tudi metin čaj, saj res blagodejno deluje na zoprn občutek v želodcu. Znano nežno zelišče je še kamilica, ki z žličko medu ravno tako pomaga umiriti neprijeten, boleč občutek. 
Čaj naj ne bo prevroč in ne prehladen, ravno pravi. 
ingver caj

2. DONAT MG
Čeprav sem bila skeptična, res pomaga. Kozarec na nekaj ur, v majhnih požirkih, pa čim bolj svež, ne postan.
00000840

3. NESLADKI PIŠKOTKI
Super se obnesejo ovseni piškotki, zelo preprosti, ki so suhi še boljši, ker malo hrustajo. 
https://www.boobeefoodee.si/blog/kakakovi-ovseni-piskoti-s-kokosom/
https://www.boobeefoodee.si/blog/ovseni-poljubcki/
ovseni poljubski 1

4. SLANI PRIGRIZKI
Razni krekerji, bobi palčke, grisini, Wasa kruhki, prepečenec, … Vse, kar je suho in hrusta, ker kot da malo “popivna” vse skupaj.
salthy-snacks

5. BANANE
Banane so super, ravno tako mango, ampak mora biti res zrel. Navadno je bolje, da se ogibate kislega sadja, vsaj če vam nagaja kislina.
Zašto-su-banane-najzdravije-voće

6. SUHO SADJE
Odlično za grizljanje – jabolka, hruške, kaki, marelice, pa še za dodatne vitamine in energijo.
Dried Fruit Mix

7. MINI ZAPEČENI SENDVIČKI
Spadajo v podobno kategorijo kot slani prigrizki, samo da so sveže pripravljeni. Sama najraje dam dva kosa na tanko narezanega kruha, malo sira in zapečem na gril plošči, brez maščobe.
classic-grilled-cheese

Sama sem ljubitelj zelenjave, kot že veste, in v tem obdobju, mi je totalno mimo, groza, redkokaj mi paše. 😀 Vitamine in minerale tako dobivam preko sadja (banane, jabolka, avokado), suhega sadja, pečem si ovsene piškotke s suhim sadjem.
Zadišali so mi sadni jogurti, tako da jih mešam z navadnim v razmerju 1:1, ker so mi grozno presladki. Poskušala sem si pripraviti domač sadni jogurt, samo se nisem mogla prelisičiti. Meso mi smrdi, razen piščančji file, ki ga potem skuham v mineštrici z zelenjavo (to še nekako gre). 
Ful pojem slanih prigrizkov – navadni grisini brez dodatkov, neslanih krekerjev. Spijem na litre čaja, kar je edino, kar umiri želodec za nekaj časa.
Najbolj nenavadno mi je zadišala poli salama, katere ljubitelj nikoli nisem bila. (!) Alternativno sem našla v Hoferju vegi salamico, ki je recimo ok, malo preslana, ampak poteši to željo. Aja, pa slavni topljeni sirčki, aaaaa. 😀
Smešno in nenavadno, res, kot bi se vse tisto, kar je zdravo, obrnilo na glavo in prišlo nazaj. 😀

V bistvu ni pravil, kar nekomu paše, drugemu spet ne. 🙂 Želim vam veliko sreče pri premagovanju slabosti in iskanju popolnega prigrizka.

Leave a Reply