recepti za uvajanje goste hrane
 
Veganska proteinska kakijeva bomba za nosečke

Veganska proteinska kakijeva bomba za nosečke

Da, prav tako dolg naslov je namenjen tokrat posebni sekciji vseh mojih ljubih nosečk, predvsem pa tistim, ki ne uživate jajc, mesa in mlečnih izdelkov. Pred kratkim sem končno prišla do tako ljubih konopljinih proteinov in semen iz strogo ekološke pridelave, pridelanih z ljubeznijo in pod skrbnim nadzorom kolegice iz kmetije Umazana lopata (zapomnite si to ime, k temu se še vrnem v bližnji prihodnosti 😉 ).

Skratka, če še ne poznate, za nosečkice (pa tudi mamice in starejše otroke) so konopljini proteini in semena izvrstna zadeva, ker vsebujejo kar nekaj beljakovin, ki so nujno potrebne za optimalno delovanje organizma. 3 jušne žlice proteinov vsebujejo namreč kar 10 g beljakovin. Prav tako so bogata z omega-3 maščobnimi kislinami in vlakninami – same tabulš stvari. 😉

Konopljini proteini so malce močnejšega okusa in jih od začetka priporočam pol jušne žlice, potem pa količino postopoma zvišujte, ko se navadite na okus.
Konopljina semena so pa čisto nevtralnega okusa, super hrustljava in sama jih dajem že povsod – v solate, čez kašice, goste napitke, čez testenine, zapečen krompir, praženo zelenjavo … 🙂 Možnosti je neskončno. 

Ker je ravno sezona kakija, sem pripravila zelo preprosto kakijevo kašico z dodatkom proteinov, obogateno s semeni. Ne boste verjeli, po treh žlicah sem bila sita. Napokana. Ful nasitna in hranljiva zadeva. Toplo priporočam. 🙂 Ker je kaki intenzivnega okusa, prevzame celotno jed, zaradi malce vanilije je bila pa to prava eksplozija okusov. 

Ta veganska proteinska kakijeva bomba potrebuje:

1 ali 2 zelo zrela kakija
1 jušno žlico konopljinih proteinov (če si “začetnica”, predlagam pol jušne žlice)
1 čajno žličko konopljinih semen
1/2 čajne žlice burbonske vanilije v prahu

Zmiksaš vse, razen semen. Počakaš 5 minut, da se vse napije in prepoji. Posuješ s semeni. Uživaš. 🙂

kakijeva bomba 1 kakijeva bomba 2 kakijeva bomba

 

Leave a Reply