Slastnozdrava_teden 1 (realizacija)

Vse že sledimo režimu, ampak kdaj se vmes tudi kaj zalomi. Pa niti ne gre toliko za mini zamenjave obrokov, kot to, da česa zmanjka, čeprav skrbno pripravimo načrt. Še posebej, če je več članov družine v igri, hitro pride do presežka/primanjkljaja. Mogoče nam zmanjka motivacije si kaj pripraviti ali nam tistega dne tista jed RES ne diši. 
Ni panike, vedno so možne menjave, dodatni nakupi, vskok sleparčka (cheat-meala).

V tej objavi bom opisala svoj teden primerjalno z načrtom, ki je bil zastavljen in potem, kako se je dejansko izšlo. 🙂

NAČRT: https://www.boobeefoodee.si/blog/slastnozdrava-teden1-nacrt/

PLANIRAN JEDILNIK:
slastnozdrava teden 1

REALIZIRAN JEDILNIK:

bubimama jedilnik_slastnozdrava2_1

NASVETI in DODATNI NAPOTKI po dnevih:

DAN 1
Količina ovsene kaše je poljubna, lahko je kar konkretna porcija (recimo natehtane 50 g kaše), ki jo skuhaš. Zelo hranljivo in nasitno. 
Sadje poljubno zamenjaš – banana, kaki, kivi, hruška, jabolko, jagodičevje … 
Porcija solate je lahko ogromna, med 250-300 g zelene solate; bolj nasiti zaradi volumna.
Če nisi lačna, lahko jogurte izpustiš. 

DAN 2
Čičerika s piščancem je lahko pripravljena kot bolj redka juha in riž tudi izpustiš. Nadevaš si jo poljubno (lahko tudi med 100-120 g kuhanega mesa), ogromno zajemalko čičerike in še 300-400 ml tekočine. Tako boš res sita. Če ostane, komot porabiš za večerjo in tako imaš en obrok v dobrem za naprej.

DAN 3
Lahko poješ tudi 2 jajci, če so res majhna.
Kislo zelje je količinsko lahko bogato – med 200 in 250 g. Nekaterim ga je težko jesti brez česa, tako da lahko košček kruha ali več krompirja.

DAN 4
Namesto pora lahko daš v mineštro tudi čebulo. Skuhaš juho brez šampinjonov in prosene kaše. Odvzameš porcijo zase in vanjo zakuhaš proseno kašo in narežeš šampinjone, da se jih ne pogreva. 🙂 Lahko dodaš malo belega sira ali narediš jajčne vlivance.

DAN 5
V jabolčno čežano lahko dodaš malo ovsene kaše ali kosmičev ali pa chia semena. 🙂 Drugače bo res malo premalo in lakota bo prehuda. Namesto radiča lahko ješ drugo poljubno solato.

DAN 6
Ker je tako lahek dan, lahko imaš danes enega sleparčka. 🙂 

DAN 7
Poleg prebranca lahko ješ še kakšno solato; meni paše šobska ali pa pečene paprike, nadevane z belim sirom. 🙂

 

 

One Comment

Leave a Reply