Postna_teden 4

Tudi četrti teden je minil brez velikih pretresov. Skoraj vsak dan je bil sončen, zato sem ogromno preživela zunaj na zraku, nešteto sprehodov in krasnih trenutkov na svežini pomladi z dojenčico. Kot zanimivost – na telefon sem si naložila aplikacijo Google Fit, ki šteje korake, na dan naj bi jih naredil okoli 10.000 in čeprav se mi je zdelo, da ogromno prehodim, pridem pri povprečnih sprehodih – 2x po pol ure (ali več) nekje do 4.000-5.000 korakov. Očitno bi morala še pošteno nabrusiti pete, da dosežem to kvoto. 😀 

Ta teden smo jedli takole; naj samo še povem, da sem v 4. tednu spustila št. dnevno doseženih kalorij na 1300, saj želim pospešiti izgubo kilogramov po porodu. Za doseganje sitosti predlagam pri glavnim obrokih ogromno zelenjave, kajti enaka porcija enostavnih OH ne bo zadostila večurni sitosti, napihnjene boste, pa tudi presežek kaloričnih vrednosti bo hitro presežen.

Z: skuta s pretlačeno banano, cimetom, kava z mlekom
M: pirin kreker s semeni, redkvice
K: mešana solata iz zelje, solate, kuhanega krompirja, tune, rdečega fižola 
M: smetanova kava
V: pirini peresniki s svežimi paradižniki in paradižnikovo pasato

Z: hudo pecivo brez kvasa, sirni namaz, kava z mlekom
M: pirin kreker s semeni, redkvice
K: praženo zelje z mletim govejim mesom, rezina pirinega kruha
M: /
V: preostanek kosila, rezina pirinega kruha

Z: kuhani ovseni kosmiči, 2 žlici kavnega jogurta (novo odkritje, NOR okus), žlička masla iz indijskih oreščkov, 80 g navadnega jogurta, kava z lešnikovim mlekom
M: 50 g pz pirinega gresa, 2 žlici kavnega jogurta (ja, noro dober 😀 )
K: krompirček iz pečice, sveže zelje v solati
M: domača ploščica iz datljev in kakava
V: pirina tortilja wrap: zelena solata, sir za žar, sveža paprika, pesto calabrese (iz paprike, 1 žlica)

Z: chia žemljica, namaz iz kisle smetane in česna, 3 vejice peteršilja, kava z mlekom
M: rezina domačega jabolčnega zavitka brez sladkorja (pz testo)
K: kuskus, mongolska govedina (rostbif s porom – 80 g mesa, 150 g pora)
M: /
V: zelena solata z rezino popečene slanine, češnjevci, svežo papriko, jogurtovim prelivom

Z: pretlačena banana z ovsenimi kosmiči in limono, žličko drobljenih oreščkov, kava z mlekom
K: kosilo pri mami doma (goveja juha, lazanja, solata, regrat, kepica sladoleda)
V: ostanek kosila

Z: domače jabolčno pecivo z manj sladkorja, kava z mlekom
M: /
K: domača goveja juha z rezanci, kuhan korenček
M: /
V: zelena solata, rezina sira za žar

Z: polnozrnat pirin gres, žlica kokosove moke, kava z mlekom
M: mešana semena, jabolko
K: zeljna kremna juha s kuhanim jajcem in popečeno rezino slanine
M: /
V: kuhan svišč (lobodika – mladi poganjki nekega grmičevja, mi rečemo tudi divji šparglji, čeprav niso šparglji. Zelo dobro, zelo čistilno), kuhano jajce

Leave a Reply