Česa naj bi v nosečnosti pojedli več?_2.del

Kot smo že govorili, terja prehrana v nosečnosti posebno pozornost; sicer ni noben bav-bav, je pa fajn, da smo pozorni na nekaj ključnih živil, saj si lahko z njimi v nosečnosti odlično pomagamo k boljšemu počutju, premagamo utrujenost, nadležno zaprtost, zgago, napenjanje in napihnjenost. Ključ je v pravilni izbiri in kombinacijah, predvsem pa rednih, uravnoteženih obrokih, treba pa je, tako kot povsod, vztrajati. 🙂

Pa poglejmo, kaj poleg zelenolistnate in zelene zelenjave nasploh v nosečnosti ne sme manjkati.

STROČNICE

Rdeči in črni fižol kot poglavitna predstavnika vitaminov kompleksa B in železa, seveda pa tudi znan in dober vir rastlinskih beljakovin. Sem uvrščam še zeleno, rjavo, črno in rdečo lečo, grah, stročji fižol, čičerko, in pogojno sojo – v obliki fermentiranih različic (tempeh in miso). 
Stročnice pred uporabo vedno namakamo, razen rdeče leče, ki se dobi že oluščena. Pravilna priprava za optimalno absorpcijo hranil narekuje kombinacijo stročnic z žiti, tako dobimo popoln obrok v nosečnosti (pa tudi sicer), optimalna razmerja hranil in čudovite slastne kombinacije za naše brbončice. Še za paleto začimb za “piko na i” okusu in kot pomoč pri prebavi, pa že imamo obrok, ki ga lahko ponosno predstavimo družini. 🙂

Idealen obrok
Fižolove pleskavice, polnozrnat kuskus s korenčkom in rdečo lečo (https://www.boobeefoodee.si/blog/fizolova-pleskavica-in-kuskus-na-oranzno-2/)

Grahov golaž po grško
Izredno priljubljen kot uvod v daljše kosilo ali samostojna večerja, sam zadosti vsem kriterijem zdravega in pravilno skombiniranega obroka. (https://www.boobeefoodee.si/blog/grahov-golaz-po-grsko/)

… se nadaljuje …

 

 

 

Leave a Reply