Jesenski jedilniki BubiMama

Novi, krasni, jesensko obarvani zdravi jesenski jedilniki z lokalnimi, sezonskimi sestavinami. Hopla v tiste lepe hlače še pred Novim letom. 😉 

Malice tokrat niso napisane, ker gre povečini za manjše porcije sadja (jabolko, včasih pa kefir ali jogurt). Vsak tedenski jedilnik je v svoji sliki, povezave do jedi pa so/bodo dodane spodaj. 

TEDEN 1

bubimama jedilnik_teden 1

Zeljne krpice iz kitajskega zelje s sezamom (2 osebi)
Kitajsko zelje operemo (pol manjše glave) in narežemo na kvadratke (3x3cm približno); na malo kokosove maščobe podušimo in dodamo ščep kumine, zalijemo z 1dcl vode in rahlo solimo. Dušimo, da se zmehča, nato pa dodamo 100 ml riževega ali ovsenega mleka. Med tem posebej skuhamo široke rezance (cca 50 g na osebo) in odcedimo. Primešamo zelju. Še v toplo jed vmešamo žličko kisa in posujemo s sezamom. 
Za špagetke bučo olupimo, prerežemo na pol in s spiralnikom razrežemo v špagete; lahko jo pa tudi samo narežemo na kocke. Solimo, popramo, dodamo žličko olja in dobro premešamo. Pečemo v pečici na 180°C 12-15 minut. 

Granola Nutela
http://www.boobeefoodee.si/blog/granola-cokoleko

Grahov golaž s piščancem
http://www.boobeefoodee.si/blog/grahov-golaz-s-piscancem/

Pesin burger
http://www.boobeefoodee.si/blog/fenomenalno-najboljsi-pesin-burger/

Rižotka s čebulo
Na malo kokosove maščobe zarumenimo nasekljano čebulo; dodamo malo belega popra in mini ščepec soli. Na čebulo vsujemo opran riž (50 g na osebo) in ga hitro popražimo, da postekleni. Zalijemo z zajemalko belega vina in pokuhamo, da izpari. Postopoma dolivamo zelenjavno jušno osnovo in počasi kuhamo na majhnem ognju, ves čas mešamo. Po 10 minutah ugasnemo in pokrijemo. Po 5 minutah postrežemo z malo naribanega parmezana. 

Kuhana prosena kaša
Nakuhamo jo za 3-4 porcije, tako da jo porabimo malo za zajtrk, ostalo pa damo v zaprto posodo in prihranimo v hladilniku za polpetke naslednji dan.

Okisan ohrovt s krompirjem
Segreješ malo kokosove maščobe, dodaš nasekljan ohrovt in na hitro popražiš. Posebej skuhaš krompir in ga dodaš ohrovtu, priliješ 2 žlici sojine omake shoyu in premešaš. Na koncu dodaš malo riževega (ali jabolčnega kisa). Soliš po želji.

Bučni kari v domači krušni skledici
http://www.boobeefoodee.si/blog/bucno-cicerikin-kari/
http://www.boobeefoodee.si/blog/disec-bucni-golaz-v-kruhovi-skledici/

Pad thai
http://www.boobeefoodee.si/blog/enostavni-pad-thai/

TEDEN 2

bubimama jedilnik_teden_2

bubimama jedilnik_teden_3

bubimama jedilnik_teden_4

[wpmem_form login]

[wpmem_form register]

[wp-members page=”user-profile”]