5 na dan

Objava 5 na dan je nastala v sklopu Mercatorjevega projekta KuhaM. Izziv je bil tokrat pripraviti nekaj na temo sveže zelenjave in /ali sadja. Naj bo sveže, barvito, pristno, so bila moja vodila in odločila sem se pripraviti eno veeeeeliko objavo z nekaj recepti oz. prikazati, kako poteka moj prehranjevalni načrt v enem dnevu. (V bistvu gre za en dan iz jedilnika režima Slastnozdrava v sklopu BubiMama, ki pelje vse mamice in ženske v svet zdravih jedilnikov in jih uči, jim daje ideje in pokaže, kako je zdrava hrana lahko tudi zabavna in slastnaaaaa.)

Pa gremo od besed k slikam. 5 na dan meni predstavlja vsaj 5 različnih živil rastlinskega porekla, s poudarkom na zelenjavi in sadju, pa tudi z nekaj oreščki, semeni, začimbami, dišavnicami. Vse, kar mi polepša in osvetli dan. 5 na dan pomeni tudi 5 obrokov, ki sem jih tokrat stkala v užitkov poln dnevni jedilnik. Prepričana sem, da boste uživali ob branju in pripravljanju. 🙂

ovsena kasa2

ZAJTRK: Na vodi kuhana ovsena kaša, mleta lanena semena in mleti lešniki, banana, kokosov čips, grški jogurt.

smuti banana ingver spinaca kivi

MALICA: Zelenko iz špinače, banane, kivija, mletega ingverja in limoninega soka. 

zelenjavna piscancja enoloncnica1

KOSILO: Bogata piščančja enolončnica s sezonsko zelenjavo (rumeno korenje, korenje, stebelna in gomoljna zelena, korenina peteršilja, por). Podoben recept je tukaj: 
https://www.boobeefoodee.si/blog/mocna-piscancja-juha/

MALICA: 2 presni kroglici iz datljev, indijskih oreščkov, rožičeve moke in medu (Niso na sliki, ker so izginile prehitro). 🙂

spinacna juha z indijskimi orescki in limonino ciceriko

VEČERJA: Hitra špinačna juha z indijskimi oreščki in popečeno čičeriko z limono in poprom.

kuham

Leave a Reply